התחברות
הרשמה
אני מרגיש שמח וקרוב לבני דודים שלי השניים יכול להיות כי יש לנו קשר דם?
7 ביולי 2019, 17:01
משפחה
קשר דם
קרובי משפחה
תשובה אחת
כן
א
אָדָם הוּא אָדָם. הוּא אָדָם.
באותו הנושא:
בני דודים של אמא שלי הם משפחה קרובה שלי ואני שלהם??
מי יותר קרוב בני דודים מדרגה שנייה או נכד של אח של בעל?
בני דודים מדרגה שנייה זה משפחה קרובה?
בני דודים מדרגה שנייה הם משפחה מאוד קרובה?
מה יותר קרוב אחיינים או בני דודים?
יותר חשוב וקרוב נגד של אחיינית או בני דודים ?
מי יותר קרוב בני דודים מידרגה שנייה או נכד של דודה ?
אם ההורים שלי ושלכם היו בני דודים אז אני ואתם היינו משפחה מאוד קרובה?
מי יותר קרוב חבר או בני דודים מדרגה שנייה?
אני יכול להחשיב את בני דודים שלי כמשפחה קרובה?
למה תמיד ידידים בין בן לבת /בת לבן מישהו מבין השניים מרגיש מעבר לידידות ?