6 תשובות
תלוי במה תרצע לעסוק
זה לא עובד ככה.. לא שואלים כמה יחידות עשית בעבודה. אם נניח את לומדת מקצוע באוניברסיטה לא תוכלי ללמוד משהו כמו פיזיקה או מתמטיקה, אבל רוב האוניברסיטאות דורשות ממוצע בגרויות. התואר שלך ישפיע בסופו של דבר על הקבלה בין היתר, תעודת הבגרות תשפיע על הקבלה לתואר לא מעבר. אם זאת עבודה שעוסקת נניח ביחסים בינלאומיים אין סיבה שישאלו כמה יח' עשית, מקווה שהבנת
זה סבבה כזה למקצועות שלא קשורים למתמטיקה ופיזיקה
כן,לא כל עבודה דורשת יותר משלוש יחידות מתמטיקה
כן, אבל יש יותר דלתות פתוחות ל4-5 יח"ל, לעבודות יותר טובות הכוונה.
כן. תלוי במה תרצי לעבוד