8 תשובות
אני כותבת בווטפאד ויש שם אנשים ממש נחמדים
תשלח הודעה לאנשים עם בקשות לקרוא את הספרים שלך וקישור אליהם
אבל זה אתר לכתיבה, לא להכרות בנות....-_-
תשלח הודעה לאנשים עם בקשות לקרוא את הספרים שלך וקישור אליהם
אבל זה אתר לכתיבה, לא להכרות בנות....-_-
שואל השאלה:
למה לא ? אני לא יכול להכיר שם בנות לקשר אינטרנטי ?
למה לא ? אני לא יכול להכיר שם בנות לקשר אינטרנטי ?
אנונימי
שואל השאלה:
אולי תצא מזה מערכת יחסים בפייסבוק...
אולי תצא מזה מערכת יחסים בפייסבוק...
אנונימי
זה
אתר
לכתיבה
מקצועי
אשכרה אנשים מכל העולם כותבים שם
ויש שם ילדים קטנים, אתה לא יודע עם מי אתה מתכתב
אתר
לכתיבה
מקצועי
אשכרה אנשים מכל העולם כותבים שם
ויש שם ילדים קטנים, אתה לא יודע עם מי אתה מתכתב
שואל השאלה:
צחקתי.. לא הבנת אבל לא משנה..
צחקתי.. לא הבנת אבל לא משנה..
אנונימי
שואל השאלה:
הכינוי שלך סטיפס..חחח...
הכינוי שלך סטיפס..חחח...
אנונימי
אםשר בוואטפד
אפשר בסטיפס האמת
באותו הנושא: