8 תשובות
לא כל-כך, אבל כן צריך להשקיע.
לא ממש
לי זו הייתה השנה הכי כייפית בכל הזמן של בביס
אם תשקיעי את תצליחי , כמו בכל כיתה בתיכון. בהצלחה
לא ככ,אבל צריך להשקיע.זה כמו כיתה ט'
לא פשוט צריך להשקיע בה הרבה ובהתחלה זה יהיה כזה שוק של הלחץ
אבל היא בסדר לא קשה קשה