10 תשובות
לא זה ולא זה
אנימה!
לא
אהבתי פעם
אנימה.
יש אנימה טובה בנטפליקס ''נאון ג'נסיס אוונגליון'' ממליץ בחום
אנימה ונטפליקס
אנימה❤
קוריאניות
גם, גם וגם