7 תשובות
שואל השאלה:
שום בעיה אני פשוט לא מבינה מה זה מסמל
שום בעיה אני פשוט לא מבינה מה זה מסמל
אנונימית
לא ידועת אבל אני תמיד חשבתי שזה כאילו יש לו מחא דברים להגיד והוא לא אומר
אני אדם שמשתמש ב3 נקודות המון בעצם כשרושמים לה בסוף אותם זה הרבה פעמים כדי לסמל שהדבר שנכתב הוא די ברור מאליו ושאתה אומר אותו לא בלב שלם ומצפה בקוצר רוח לשינוי של התשובה
זה מלמול כזה
בא לו להוסיף שלוש נקודות מה קרה...
לפעמים זה מלמול
.
קישורים מצורפים:
באותו הנושא: