התחברות
הרשמה
למה כשאתה מדגדג את עצמך אתה לא רגיש לזה?
6 ביולי 2019, 00:33
דגדוג
דגדוגים
הומור
מילים
2 תשובות
אני דווקא כן לול
ב
בוּלשיט
כי המוח שלך יודע שזה מה שאתה הולך לעשות
.
.אנושית.
באותו הנושא:
אתם מצליחים לדגדג את עצמכם?
בנים רגישים, איך הבנתם שאתם רגישים ואיך קיבלתם את עצמכם?
מכירים את זה שמדגדג לכם בלשון בלי הפסקה כאילו מישהו עם בובת וודו מדגדג לכם תלשון?
כשאתם מטפחים את עצמכם, אתם מרגישים הרבה יותר טוב ובטוחים בעצמכם?
תגידו כשאתם מעבירים תאצבע בריסים מצד לצד מדגדג לכם?
למה שבן אדם מדגדג אנשים אחרים, זה מדגדג להם, ושהוא מנסה לדגדג את עצמו הוא לא מתדגדג?
מה זה אומר שאני מצליחה לדגדג את עצמי?
כשאתה עצוב אתה לא עושה כלום עם עצמך כשאתה שמח אתה עושה את עצמך
בנות, אתן אוהבות מישהו עם ביטחון עצמי גבוהה או שאתם מעדיפות יותר את הרגישים והשקטים?
למה כשאני מדגדג את עצמי או אפילו מרביץ לעצמי זה הרבה פחות אפקטיבי?
איך אפשר לדגדג את עצמי ושאני אהנה מזה?