אתמול דיברתי עם כמה בנים וזה שהכרתי אתמול ואחד מהם ביקש את המספר שלי....
וראיתי שהוא הסתכל עליי לפני ולא היה לי נעים לומר לו לא ליד כל החברים שלו אז הבאתי לו את המספר ואז אחר כך הוא התחיל איתי בוואטצאפ ואמרתי לו שאני לא בעניין ואני מרגישה ממש חרא שהוא כאילו חושב שאני בעניין כי הבאתי לו את המספר לדעתכם עשיתי בסדר?