11 תשובות
שהיא שומרת מסורת בגלל ההורים שלה
שהיא לא דתייה היא רק שומרת שבת
היא לא דתיה היא מסורתית זה הכל
שהיא רק שומרת מסורת וזאת זכותה המלאה
שהיא לא מתייחסת למצוות הדת כמשהו שולי שאומר מה לא ללבוש
כלום
זה קצת סותר אבל מה אכפת לי
שהיא מאמינה במה שמחזק אותה נפשית אבל היא לא תגביל ותחפיץ את את עצמה, תעשה דברים שהיא לא מוצאת לנכון על חשבון האושר שלה, לא רואה את העולם בשחור או לבן.
בשורה התחתונה - עושה מה שגורם לה אושר.
בשורה התחתונה - עושה מה שגורם לה אושר.
שיהיה לה לבריאות, שתהיה איך שהיא ותעשה מה שהיא מאמינה בו! זה החיים שלה ולא של כולנו. אז דוגרי לא כזה אכפת לי העיקר שהיא מאושרת :)
יעל שלביה?
אנונימית
שתעשה מה שנכון לה ועושה לה טוה
באותו הנושא: