12 תשובות
לא, כל אחד לא אוהב דברים, הכל בסדר
קצת חח
בהחלט
כן
אבל להיות מוזר זה סבבה
אבל להיות מוזר זה סבבה
לא
אני יותר שונאת גלידות ממך
לא
לא, כל אחד ומה שהוא אוהב אבל בכללי לדעתי זה טעים רצח.
מאוד
לא
באותו הנושא: