12 תשובות
לא, כל אחד לא אוהב דברים, הכל בסדר
קצת חח
כן
אבל להיות מוזר זה סבבה
אני יותר שונאת גלידות ממך
לא, כל אחד ומה שהוא אוהב אבל בכללי לדעתי זה טעים רצח.