9 תשובות
אין בזה שום דבר נורא.
הכל בסדר
זה לא נורא בכלל, בהצלחה!
אם זה מישהו שאת מחבבת..את אמורה להיות שמחה מזה..לא?
שואל השאלה:
אני שמחה אבל לא תכננתי את זה תודה לך הייתי מביאה לך פרח)
אנונימית
חחח הדברים הכי טובים קורים בספונטניות :) זה מה שהופך אותם לעוד יותר טובים... היו לי חברים שתכננו את הנשיקה הראשונה שלהם ולדעתי זה הורס את הרגע :(
שואל השאלה:
לגמרי תודה מהממת
אנונימית
שואל השאלה:
כי תכננתי לחכות
אנונימית
למה שזה יהיה נורא? זה נהדר
אני ממש שמחה בשבילך (:
למה זה יהיה נורא?
באותו הנושא: