2 תשובות
זה לא רע, טוב שלא עברת פשוט, בסוף כן עזרת לו בזה שקראת למישהו.
אין שום סיבה שתרגישי רע עם עצמך, ממה שהבנתי (ותקני אותי אם אני טועה) ניסית לעזור לנכנ במיטב יכולתך, מה לעשות שאינך שרירנית? הכל בסדר, עשית מה שיכלת.
באותו הנושא: