5 תשובות
מי ישמעע לא הגזמתת. מותק אני בת 15 ומה שאבדתי בחיים זה תוכי
שואל השאלה:
מצטער עליו
מצטער עליו
כן ואי נוסטלגיה מכירה
כן.. קורה
אבל מתאוששת מזה מהר
אבל מתאוששת מזה מהר
קורה לי כשאני רואה דוקומנטרי ונזכר בקראש ההיסטורי שלי
באותו הנושא: