4 תשובות
never be alone של שון מנדס גורם לי לבכות אבל אולי זו רק אני
יש איזה קאבר מרגש בטירוף של perfect ed shiran
- bruno mars when i was your man

יש גם עוד שיר של מייקל גקסון אבל שכחתי את השם
לא יודעת אם זה נחשב אבל בכיתי מהקליפ של happier..
ואני בוכה כל פעם שאני שומעת את i love you של בילי אייליש❤
hurt- johnny cash
את יפה-שייגעצ
breathe me - sia
עץ אגוז- גבריאל בלחסן