5 תשובות
אני גם
סיימתי אותה אבל סדרה מהממת באמת
היא באמת סדרה יפה ראיתי מסמן
בגלל זה הייתי שמח שיש לה ספין אוף של עוד 5 עונות, המקוריים שלדעתי אפילו מתעלה על יומני הערפד
המקוריים יותר טובה