6 תשובות
כי בשירים שלה זה הכל עריכות
שואל השאלה:
לא נכון
אנונימית
שואל השאלה:
אבל ראיתי בהופעות אחרות שלה שהקול שלה יותר יפה ועדין
פה היא ממש אבל ממש צרודה ולא מבינים מה היא אומרת או שרה בכלל...
אנונימית
היא נראת וונאבי בקטע מפחיד.
היא סתם לוחשת למיקרופון וחבל
מה זה הציפורניים האלה חח מושפעת מבאד בייבי נראלי
זה בערך כמו להגיד "מה זו הקרחת הזו? לא רואים את השיער.." כלומר, גם קרחת זו תסרוקת במובן מסויים. יכול להיות שמדובר בבעיה בריאותית כמו צינון או משהו, אבל גם יכול להיות שזו אסטטיקה מסויימת, בחירה אומנותית שלה. קול זה עולם רחב הרבה יותר ממה שהרוב מכירים ויש לו הרבה צורות ואפשרויות ואחת מהן זה חספוס ולחישות. יש לזה אפקט מסויים על הרגש שונה משימוש "נורמטיבי" בקול.