5 תשובות
רגיל, הכי פשוט ורגוע. תלבש משהו שאתה אוהב ואל תתאמץ יותר מדי, הכל יהיה טוב.
שואל השאלה:
^ תודה אחי (אנונימי)
מאוד עזרת.
ציניות.....................
^ תודה אחי (אנונימי)
מאוד עזרת.
ציניות.....................
אנונימי
להתקלח, לשטוף פנים ולצחצח שיניים, להתלבש יפה, להריח טוב.. זהו בעיקרון
ילד, תהיה בשקט.
שואל השאלה:
אנונימי
מה אני?
אנונימי
מה אני?
אנונימי
באותו הנושא: