34 תשובות
תכתבי לו הודעה ותראי איך זה יימשך
שואל השאלה:
זה יהיה שוק אם אני אגיד שהייתי קצת קצת דלוקה עליך גם פעם? חח
זה יהיה שוק אם אני אגיד שהייתי קצת קצת דלוקה עליך גם פעם? חח
אנונימית
פשוט שלחי לו הודעה
תכתבי לו הודעה.. את לא תדעי לעולם עד שלא תנסי נכון?
וואי אתה חי בסרט בן 16 אבל לא נראה בכלל אתה בכל מקום אמאלה ביי
שואל השאלה:
חחח מה להגיד לו עכשיו? הוא לא מכיר אותי הוא פשוט חמוד מידי אוף
חחח מה להגיד לו עכשיו? הוא לא מכיר אותי הוא פשוט חמוד מידי אוף
אנונימית
תשלחי לו הודעה ומשם זה כנראה יתקדם, אין לך מה להפסיד
חח הוא יכיר.. הוא יכיר אבל תהיה כנה תהיה את תהיה מי שאת ותראי לומשאת מביעה אהבה ואכפתיות כלפיו הוא עם התשובות שחו זהות ללב שלו הוא ואת תתקדמו חבד
הוא בטח כבר ראה תשאלה חחח
תתחילי שיחה רגילה ומשם זה יתפתח;)
תתחילי שיחה רגילה ומשם זה יתפתח;)
אנונימית
שואל השאלה:
זה לא יהיה מוזר אם אני פשוט אשלח לו הודעה? הוא לא מכיר אותי והוא לא כותב שום דבר שאני יכולה להתחיל ממנו שיחה, אני כל הזמן מסתכלת אם הוא כותב בחברים לעט, הוא לא, ואני לא רושמת שם כלום כדי שלא יחשוב שאני מתלהבת.
זה לא יהיה מוזר אם אני פשוט אשלח לו הודעה? הוא לא מכיר אותי והוא לא כותב שום דבר שאני יכולה להתחיל ממנו שיחה, אני כל הזמן מסתכלת אם הוא כותב בחברים לעט, הוא לא, ואני לא רושמת שם כלום כדי שלא יחשוב שאני מתלהבת.
אנונימית
שואל השאלה:
בדקתי... הוא לא מחובר
בדקתי... הוא לא מחובר
אנונימית
תשלחי הודעה אין לך מה להתיישב וזה לא יצא מוזר וגם לא תצאי מתלהבת , בדיוק להפך !!
שלחי היי רנדומלי.. לא חסר כאלה שעושים פה את זה
אנונימית
אוי טוב נו.. נסי כשיתחבר או תשאירי לו הודעה.. לא מדנה מתי יקרא אותה העיקר שיקרא
אין לך מה להתבייש :) .. תשלחי כי באמת אין לך מה להפסיד ,הרי הוא לא מכיר אותך אז מה אכפת לך ! מי שמתבייש מתייבש חח
שואל השאלה:
כן אבל אני חושבת שהרבה דלוקות עליו כי הוא די מפורסם באתר.
אם הוא לא יענה, אני אעשה לעצמי בושותת
כן אבל אני חושבת שהרבה דלוקות עליו כי הוא די מפורסם באתר.
אם הוא לא יענה, אני אעשה לעצמי בושותת
אנונימית
חופשי תשלחי לו הודעה. אנשים שולחים לי הודעות כל הזמן בלי שום קשר אלי.
אני בטוח שזה דומה גם לו.
אני בטוח שזה דומה גם לו.
אני מאוד מקווה שאתה ציני
שואל השאלה:
תקשיבוו
השאלה לא הייתה אם לשלוח לו הודעהה השאלה הייתה איך לרדת ממנו כי אני רואה את התשובות שלו באתר וכמו טיפשה אני עושה לו תמיד פלוסים כי התשובות שלו זה הדבר הכי נחמד שקיים עלי אדמות.
גם יש לנו סיפור חיים דומה (עם דברים שונים בדרך אבל עדיין)
הוא לא ישים עליי, הוא גדול ממני בשנתיים וחצי ונראה שהוא מדבר עם גדולות ממנו.
תקשיבוו
השאלה לא הייתה אם לשלוח לו הודעהה השאלה הייתה איך לרדת ממנו כי אני רואה את התשובות שלו באתר וכמו טיפשה אני עושה לו תמיד פלוסים כי התשובות שלו זה הדבר הכי נחמד שקיים עלי אדמות.
גם יש לנו סיפור חיים דומה (עם דברים שונים בדרך אבל עדיין)
הוא לא ישים עליי, הוא גדול ממני בשנתיים וחצי ונראה שהוא מדבר עם גדולות ממנו.
אנונימית
שלחי לו הודעה.
שואל השאלה:
אתה יכול לתת רמז שאתה יודע?
אתה יכול לתת רמז שאתה יודע?
אנונימית
שואל השאלה:
post malone הלוו
post malone הלוו
אנונימית
בשביל לשכוח ממנו תאכלי פילמני;) זה אוכל מנחם
& אל תתחברי יותר מידיי לסטיפס בשביל לא להתקל בתשובות שלו |;
& אל תתחברי יותר מידיי לסטיפס בשביל לא להתקל בתשובות שלו |;
אנונימית
שואל השאלה:
לא...
לא...
אנונימית
זה בסדר, את יכולה לשלוח לי הודעה
שואל השאלה:
חחח קודם תבדקו שאתם עונים על התיאורים שלי.
ואני אחזור על זה שוב? הוא לא מחובר כרגע,
או שאני אנסה לבדוק רגע שובב
חחח קודם תבדקו שאתם עונים על התיאורים שלי.
ואני אחזור על זה שוב? הוא לא מחובר כרגע,
או שאני אנסה לבדוק רגע שובב
אנונימית
שואל השאלה:
בדקתי חחח הוא לא מחובר
בדקתי חחח הוא לא מחובר
אנונימית
תנסי לדבר איתו, מי יודע אולי יצא מזה משהו, הכל יכול להיות בעולם הזה
ואם לא, תמשיכי הלאה בחייך פשוט, אל תתרגשי מכל דבר קטן שקורה, יקרו לך בחיים עוד המון דברים הזויים ומשוגעים שאת לא תוכלי לצפות להם בשום צורה והכל יעבור בסוף
ואם לא, תמשיכי הלאה בחייך פשוט, אל תתרגשי מכל דבר קטן שקורה, יקרו לך בחיים עוד המון דברים הזויים ומשוגעים שאת לא תוכלי לצפות להם בשום צורה והכל יעבור בסוף
שואל השאלה:
אוף אבל אני מעדיפה שלא ידע על קיומי וסתם להסתכל מחוייכת על התמונה שלו מאשר שהוא יחשוב שאני מטרידה או חסרת מודעות או משהו.
אוף אבל אני מעדיפה שלא ידע על קיומי וסתם להסתכל מחוייכת על התמונה שלו מאשר שהוא יחשוב שאני מטרידה או חסרת מודעות או משהו.
אנונימית
תקשיבי לא כל התמונות פה אמיתיות גם אם הוא נשמע לך מחבק ואוהב וחיובי יכול להיות שהוא לא כזה בחיים האמיתיים זה רק אתר ממליצה לך להמשיך הלאה
לא סומכים על כל אחד באינטרנט אבל אי אפשר לדעת אם לא מכירים
חח זה דיי חמוד מזכיר לי איך הייתי נדלקת על בנים פה באתר כשהייתי בת 14 גם
רוצה לספר לך אבל משהו, קרה לי מצב שהיה מישהו שענה תשובות ממש טובות איכותיות יפות מנחמות אבל אחרי שהכרתי אותו במציאות הוא שונה לגמרי מהוייב שלו באתר.
בן אדם יכול לעשות מעצמו כל מה שהוא רק רוצה דרך המסך של המחשב וגם התשובות שלו יכולות להיות מועתקות או פשוט... לא מעידות על מי הוא באמת כבן אדם. עצה שלי אל תעלי ציפיות ופשוט תשלחי הודעה אפשר לחשוב זה כולה אתר אנונימי גם אם הוא לא יענה לך אין בזה שום בושה פשוט לא מעוניין.
רוצה לספר לך אבל משהו, קרה לי מצב שהיה מישהו שענה תשובות ממש טובות איכותיות יפות מנחמות אבל אחרי שהכרתי אותו במציאות הוא שונה לגמרי מהוייב שלו באתר.
בן אדם יכול לעשות מעצמו כל מה שהוא רק רוצה דרך המסך של המחשב וגם התשובות שלו יכולות להיות מועתקות או פשוט... לא מעידות על מי הוא באמת כבן אדם. עצה שלי אל תעלי ציפיות ופשוט תשלחי הודעה אפשר לחשוב זה כולה אתר אנונימי גם אם הוא לא יענה לך אין בזה שום בושה פשוט לא מעוניין.
פשוט תשלחי לו "היי" ותחכי עד שהוא יענה.
תשלחי הודעה מה יש לך להפסיד אם הוא יסנן המצב שלך ישאר אותו דבר וזה רק יעזור לך לרדת ממנו , אם לא , הרווחת