5 תשובות
האמריקאית יותר פרובוקטיבית וקשה לצפיה ממה שהבנתי.
האריקאית הזדעזעתי ברמות.
אבל אני ממשיך לראות.
אבל אני ממשיך לראות.
האמריקאית מעולה
ראיתי את הפרק הראשון של הישראלית ולא עפתי, אבל יש כאלה שאוהבים יותר אותה.
ראיתי את הפרק הראשון של הישראלית ולא עפתי, אבל יש כאלה שאוהבים יותר אותה.
שואל השאלה:
מאיזו בחינה מזעזע? ראיתי משחקי הכס וחניבעל וכל מיני סדרות כאלה ויש שם גם זוועות
מאיזו בחינה מזעזע? ראיתי משחקי הכס וחניבעל וכל מיני סדרות כאלה ויש שם גם זוועות
אנונימית
האמריקאית ממש טובה