5 תשובות
זה מהמם! אל תפסיקי לחייך! לי יש רק גומה אחת -,-
גומות זה הדבר הכי יפה וחמוד שיש! לי יש רק גומה אחת ואני כל הזמן מחייכת רק בגלל זה:)
וגומות זה ממש לא תינוקי! יש אפילו מפורסמים שעשו ניתוחים פלסטיים שיהיה להם גומות..
בטח גומות שהדבר הכי יפה שיש!
אנונימי
את צוחקת? גומות זה הדבר הכי יפה שייש!
זה חמוד 3:, ותחייכי!