4 תשובות
אני פחות חושבת שזה יפה עם גופיית ספגטי פשוטה, זה יפה אם הגופייה היא גופיית תחרה כזו אם הבנת למה אני מתכוונת
יא גם אני אוהבת את הסגנון הזה וזה ממש לא מוזר
נשמע אחלה