2 תשובות
את באה לשם בשביל עצמך , לא בשביל ילדים שגדולים ממך בשנה שנתיים , את שם בישביל לעשות את מה שטוב בשבילך ולא לדפוק לאחרים חשבון אל מי את ובת כמה את:)
יקבלו אותך כמו שאת.
אני גם כותבת ואני חושבת שזה מאוד מחבר בין אנשים ותהפכו לקבוצה מהממת ומגובשת
וכמו זו שכתבה מעליי; את שם בשביל עצמך, לעשות את מה שאת רוצה ואוהבת
אני גם כותבת ואני חושבת שזה מאוד מחבר בין אנשים ותהפכו לקבוצה מהממת ומגובשת
וכמו זו שכתבה מעליי; את שם בשביל עצמך, לעשות את מה שאת רוצה ואוהבת
באותו הנושא: