8 תשובות
יש.
ברור
כן.
מכירה אישית כמה.
כן. אני הייתי נאמנת והורדתי מהתפקיד כי לא הייתי פעילה מספיק
כן.
אישית גרמתי לכך שנאמנה הורדה מתפקידה עקב חוסר אחריות משווע מצידה עם ההרשאות שנתנו לה.
שואל השאלה:
^אה הנאמנים הבכירים מורידים מנאמנות?או שאתם רק מדווחים למערכת והם מורידים אותם מתפקידם?
וכל הכבוד לך
אנונימית
אנחנו מודיעים למערכת שתוריד לאותה נאמנה את תפקידה.
המערכת סומכת על שיקול דעתנו והחלטותינו.