6 תשובות
הוא לא אדם נוראי.
הוא מוכשר ברמות, לא רואה סיבה לשנוא מישהו שאתה בכלל לא מכיר.
הוא מוכשר ברמות, לא רואה סיבה לשנוא מישהו שאתה בכלל לא מכיר.
אין לי סיבה לשנוא אותו חח אני לא מכירה אותו למה שאני אשפוט אותו
אנונימית
למה מה יש לו
אני לא מכירה אותו אישית אבל הוא חתיך, הוא מוכשר ושחקן מדהים אני לא רואה סיבה לשנוא אותו
ציון ברוך גם חתיך ומוכשר בעיניי
אילן קופרמן אני לא מבינה למה אתה שנוא אותו סתם ככה..
באותו הנושא: