7 תשובות
רק לאלה שגם יש את האפליקציה.. אבל את יכולה לשנות את השמות ולא להוריד את me..
זאת לא אפליקציה שאת חייבת כל כך..
שואל השאלה:
כאילו אם נגיד עכשיו אני אוריד אבדוק משהו ואז אמחק אז מחר בבוקר זה לא יראה לאנשים?
אנונימית
כן
לדעתי זה יראה.
me לוקחת את מאגר אנשי הקשר שלנו (שמות ומספרי טלפון), שומרת אותם, ושולחת הודעות.
לכן, אנשי הקשר שלך יראו את השם בו את קוראת להם, גם אחרי שתמחקי את me.
כן לאלה שיש גם את האפליקציה
שואל השאלה:
חחח
ואם אני אוריד ואמחק ישר זה לא יתריע כלום?
אנונימית
רק לאלו שגם יש להם את האפליקציה