5 תשובות
וואי כן
לא הבנתי גם למה גובאני כל כך התנגד להדיח את מני. בהדחה הקודמת הוא כן רשם את מני. ממש מוזר.
לא הבנתי גם למה גובאני כל כך התנגד להדיח את מני. בהדחה הקודמת הוא כן רשם את מני. ממש מוזר.
בכלל לא
הטיעון שלשקד יש הרבה חברים במושבעים הוא נכון, לנעמה אכפת מעצמה בסופו של דבר והיא תעדיף שאפילו מני יקח חסינות ויגיע איתה לגמר מאשר שקד, לנעמה לא יהיה אכפת אם ג'ובאני או שמחה יודחו העיקר שהיא יודעת שהסיכויים שלה לנצח בגמר יהיו גבוהים יותר, וזה מהלך נכון שלה.
הטיעון שלשקד יש הרבה חברים במושבעים הוא נכון, לנעמה אכפת מעצמה בסופו של דבר והיא תעדיף שאפילו מני יקח חסינות ויגיע איתה לגמר מאשר שקד, לנעמה לא יהיה אכפת אם ג'ובאני או שמחה יודחו העיקר שהיא יודעת שהסיכויים שלה לנצח בגמר יהיו גבוהים יותר, וזה מהלך נכון שלה.
אנונימי
לאא לא חושבת
אם כבר ההפקה נתערבת לנעמה הבטיחו לה יתרון בחסינות הגמר ושיעכבו את מני
אנונימית
הם לגמרי לטובת נעמה לדעתי. ואני באמת אוהבת את שמחה וגובאני ממש אבל לשקד ואירה היה הרבה יותר מגיע להם להיות בגמר. כיאילו שמחה וגובאני עושים מה שנעמה אומרת להם לעשות כי היא באמת אסטרטגית עם חשיבה נכונה וככה גם שקד ואירה (לפי הפרקים האחרונים).
אנונימית