4 תשובות
מסכימה איתך זה עצוב
לא מענישים את כול ההעדה. מענישים את החלאות שעושים מה שהם עושים
מסכימה
ראיתי פה לא מעט הכללות ואמירות לא כלכך נחמדות של משתמשים פה אבל אין מה לעשות.
ראיתי פה לא מעט הכללות ואמירות לא כלכך נחמדות של משתמשים פה אבל אין מה לעשות.
כשמדברים על מה שקורה בהפגנה מתכוונים ל"כנופיות"
ברור לנו שלא כולם ככה בעדה
ברור לנו שלא כולם ככה בעדה
באותו הנושא: