10 תשובות
נגד
נגד
נגד.
לא בעד ולא נגד כי זה לא מעניין לי.
אפשר להבין את הכאב שלהם, כואב לי בדיוק כמו שלהם שזו המציאות, מותר להם להפגין ולהשמיע את הקול שלהם אבל לא לגרור את המצב לאלימות, עצוב לי מאוד שזה המצב אבל זה נראה כמו מלחמת אחים...
אני אתייחס לזה בתור עושי ההפגנה
אני העד הרעייון של ההפגנה אבל אני נגד הדרך שלה לדעתי זה עבר כל גבול
למרות זאת,לאכל עושי ההפגנה באו להתפרע או התפרעו
נגד לגמרי.