8 תשובות
אם הייתה לי זכות הצבעה - לא.
אני עדיין לא 18 אבל גם אם הייתי יכול להצביע לא הייתי מצביע לו
אם הייתי יכול כן כי אין מישהו יותר טוב
אני בבחירות הקודמות הייתי בעדו. אבל אני אישית בשביל לכפות ממשלת אחדות מתכוון להצביע ישראל ביתנו.
לא. כמו מה שהצבעתי הפעם הקודמת..
אין סיכוי בעולם
על גופתי המתה!!----------------------,
אם הייתה לי זכות הצבעה אז כן