4 תשובות
סבבה
חמוד
שמעתי את השיר לפני כן, אבל את הסירטון לא ראיתי.
אני שמחה שכל מה שעושים ממש טוב :)
אני שמחה שכל מה שעושים ממש טוב :)
לא אהבתי.
באותו הנושא: