12 תשובות
ככה אומרים
כן, גם העובר שלה
כן:(
כן באמצע ההפגנה
כן, כי היא הייתה צריכה ללכת והיה פקק
והאמבולנסים לא הצליחו להגיע
והאמבולנסים לא הצליחו להגיע
לא
כן
בגלל ההפגנה המסריחה
בגלל ההפגנה המסריחה
אני לפחות לא שמעתי על זה חוץ ממישהו בסטיפס, ואם זה לא היה בחדשות או משהו כזה אני מאמינה לזה
אל תאמיני.
אל תאמיני אם אין לך מקור, זה לא היה בשום מהדורת חדשות ואין על זה שום כתבה, אל תסמכי על כמה ילדים בסטיפס שאומרים לך שכן כשאין שום מקור
אנונימית
תקפו לא הרגו
https://www.arimnews.co.il/news/25877
https://www.arimnews.co.il/news/25877
^שחכתי את הלא
באותו הנושא: