התחברות
הרשמה
לדעתכם באתיופיה לבנים מארגנים אנרכיות נגד השחורים?
3 ביולי 2019, 13:45
אנרכיה
אתיופים
גזענות
תשובה אחת
ממש לא. יש שם מלא אנשים לבנים שחיים ביחד איתם בשלום.ואל תגידו שלא כי אני לא אומרת את זה סתם .
S
Stel
באותו הנושא:
רק אני חושבת שזה די גזעני, מגעיל ומבדיל לקרוא לאתיופים בני העדה האתיופית?
למה אתיופים זועמים כשאומרים להם שחורים ואתיופים קוראים ללבנים חופשי פרנג'ים ונאצ'ים?
מה דעתכם על מישהי שחושבת שאתיופים נחותים מאנשים לבנים כי הם שחורים
מה דעתכם לעלות את כל בני הפלשמורה שנישארו באתיופיה
מה דעתכם על אתיופים/אתיופיות?
אתם מאמינים בקשר של מישהי אתיופית עם בחור לבן ?הייתם יוצאים עם מישהי אתיופית ?
אני רוצה שיהיה האח הגדול גם לבני נוער ....איך מארגנים עצומה שתגיע גם למפיקים??
אני אתיופית ואני לא ממש נמשכת לאתיופים אבל לא באלי להיות עם לבנים מה הלוז שלי?
למה לבנים חושבים שהם מחמיאים לאתיופים שהם אומרים להם שהם נראים חצי או לא אתיופים בכלל?
רק אני שמתי לב שכל מישהי לבנה שיש לה מלא חברים אתיופים מתחילה להתנהג כמו אתיופית?
אתיופים מה דעתכם על זה שמטוס התרסק באתיופיה וכל מה שמעניין את הנצים שהיו במטוס ישראלים?