התחברות הרשמה

מזה ההפגנה הזאת?

אני עכשיו יושבת בחול ושומעת על מה שקורה שם,
אני פשוט בשוק, וזה נכון לא הגיע לנער למות, זה היה טעות ולאותו בן אדם מגיע עונש, אבל מה כל המדינה נענשת, לא הבנתי?
לאותו בן אדם מגיע להירקב בכלא נכון מגיע לו אפילו גרוע יותר, אבל מזה כל הסירטונים האלה שהם קופצים על מכוניות הורסים רכוש, מרביצים לעוד שוטרים, ומה הקשר מדינת משטרה, לדוד שלי הגיע אתמול שירביצו לו בגלל שהוא עובד בתור שוטר ועוד אישתו והילדים שלו אתיופים, אתמול כיסחו אותו מכות, ולא הייתי מתפלא או כועס אם הוא היה יורה בהם אחד אחד אבל הוא בחר שלא, ובכל זאת לא עזבו אותו עד שהוא לא דימם ועל מה? בגלל טעות של בן אדם אחד כולם נענשים,
אתם חיות חיות אדם, אתם לא נורמלים, אני מבינה את הכאב ואת הלא פייריות אבל לא ככה עושים הפגנה, הפגנה צריכה להיוץ משהו שעוזר ולא עושה יותר גרוע,
מה שקרה קרה, האשם יקבל עונש אבל מה כל השאר עשו, ראיתי סירטונים שהם קופצים על מכוניות של אנשים חפים מפשע, פשוט עצוב לדעת כמה חיתיות יש באנשים, תישטלתו על עצמך ברברים,
3 ביולי 2019, 10:03
הפגנותגזענות    
2 תשובות
אלימות לא פותרים באלימות,
אני בעד שלכולם יהיו זכויות שוות אבל ממש לא בעד ונדליזם.
C
Cookies monster
צודקים דברייך.
ו
וְזָרַח הַשֶּׁמֶשׁ
באותו הנושא:
ההפגנה הזאת דפקה לי הכל
מה אתם חושבים על ההפגנה הזאת של האיתיופים זה פשוט מזעזע
חפרתם על ההפגנה הזאת
יש אתיופי במדינה הזאת שאשכרה לא מסכים עם ההתנהגות הברברית הזאתי בהפגנות?
זה חוקי ההפגנה הזאת שהאתיופים חוסמים כבישים?
למה הלהטבים קבעו את ההפגנה דווקא בתשעה באב?
על מה ההפגנה הזאת?
מישהו יכול להסביר לי על ההפגנה הזאת?
איפה ההפגנה הזאת בתל אביב? ופרטים
מה זה ההפגנה הזאת שיש? לא הבנצי על מה היא
אני חולה על ההפגנה של האתיופים! אני מת על האקשן הזה! מה דעתכם על ההפגנה?