9 תשובות
תלוי למה את מתחברת
תלוי מה את רוצה טם את רוצה טלפון עם מצלמה מושלמת אז אייפון אם טלפום עם מצלמה טובה מאוד וביצועים יותר טובים אז גאלקסי
גאלקסיs10
אייפון.
אני אוהב את אנדרואיד אז ברור אני אבחר ב גאלקסי.
שואל השאלה:
האמת שאין לי בעיה לא עם אנדרואיד ולא עם אפל זה הכל עיניין של הרגל.. אני פשוט מתלבטת מה יותר מומלץ
האמת שאין לי בעיה לא עם אנדרואיד ולא עם אפל זה הכל עיניין של הרגל.. אני פשוט מתלבטת מה יותר מומלץ
גלאקסי 10s+ יותר טוב מאייפוןxr. יש לו זיכרון עבודה יותר טוב, מצלמה יותר איכותית ומערכת הפעלה יותר מהירה. אני הייתי מציעה לך אותו, כי הןאמיותר טוב והוא עולה פחות.
s10+ אבל אם יש יותר תקציב אז xs
אנונימית
באותו הנושא: