4 תשובות
הרבה דברים לא חיוביים
הגזימו.
לפגוע באנשים חפים מפשע זה כבר הגזמה
לפגוע באנשים חפים מפשע זה כבר הגזמה
בושה, מגעילה ברמות ומוטעת מיסודה. מקווה שימצו את הדין עם האשמים.
ההפגנה אתמול הוכיחה לכולם ש"שיטור היתר" הוא נחוץ.
ההפגנה אתמול הוכיחה לכולם ש"שיטור היתר" הוא נחוץ.
הגזימו, זה לא היה אמור להיות ככה.
באותו הנושא: