3 תשובות
כנראה הוא מתבייש ומעדיף לרשום לך בפרטי
שואל השאלה:
הוא הכי לא ביישן וכול הזמן היה זורק לי הערות בכיתה
אנונימית
הוא הקראש שלך לא את שלו
הוא לא מייחס לזה חשיבות כמוך
מבחינתו הוא כבר כתב לך מזל טוב ולא צריך לכתוב שוב
אנונימית
באותו הנושא: