5 תשובות
ברור שלדבר איתה, תקשורת היא המפתח. ספר לה איך אתה מרגיש ואם היא באמת אוהבת אותך הכל יסתדר לטובה, אם לא אל תדאג לא הפסדת כלום
שואל השאלה:
ניסיתי לדבר איתה על זה כבר פעם אחת אבל זה כנראה לא ממש עבד, אבל אנחנו עדיין מדברים אבל אני ממש רוצה להרגיש שגם היא מחפשת אותי יותר ולא רק אני אותה
אני ממש אוהבת לדבר איתה וכיף לי לדבר איתה ממש!!
אנונימי
תפגש איתה ותספר לה בדיוק מה שאמרת פה^^^
המילים שלך זהב רואים שאתה באמת אוהב אותה, תפגש איתה פעם אחת ותחלחט שזהו, אין יותר משחקים, תגיד לה בדיוק מה שרשמת פה ותחליטו מה שבא לכם, להמשיך במה שהולך לכם עכשיו רק יגרום לקשר ביניכם לרדת, לכן עדיף לקבוע את זה, בהצלחה.
שואל השאלה:
טוב תודה רבה!!!!
אני אעדכן אותך
אנונימי
אני אשמח^^