5 תשובות
בגיל 10 ולא יצא
שזה ממש עצוב
שהייתי קטנה (חטיבה) אמרתי לעצמי שבתיכון אני אהיה יוטיוברית
והנה אני, עולה לכיתה יא, ממש לא יוטיוברית.
והנה אני, עולה לכיתה יא, ממש לא יוטיוברית.
שכל הרעיונות תפוסים כבר
מה שעצר אותי זה התגובות הרעות
באותו הנושא: