5 תשובות
להשאיר
מקסימום שימי חגורה
לראות איך זה יושב, אם זה מחמיא תשאירי אם לא את יכולה לתרום במקום לזרוק.
הייתי גוזרת לשורט
תשאירי גדול הכי כיף
רק עכשיו שמה לב שזה לא נשמע טןב במיוחד
תשאירי, אולי תגדלי (הכוונה תגבהי או משהו) לתוכו ואולי זה יהיה טוב עם חגורה.
ועדיף שתתרמי בגדים אל תזרקי.. יש בכל מקומות של מחזור גם פח כזה לבגדים