13 תשובות
איך קוראים לערוץ?
אנונימית
שואל השאלה:
עדיין לא פתחתי, החלטתי לפתוח חח. עוד חושבת על השם
אנונימית
שואל השאלה:
קוראים לו life by nitz
אנונימית
העלת כבר סרטון?
אנונימית
שואל השאלה:
בדרך(: בשלבי עריכה
אנונימית
בהצלחה! אני ארשם
אנונימית
שואל השאלה:
כמובן גם שהמטרה שלי היא ממש לא להרשים טף אחד פשוט מרגישה שיש לי ים רעיונות ולא רוצה להתפזר
אנונימית
שואל השאלה:
מה הכוונה סטורי טיים?
אנונימית
שעת סיפור
כאילו לספר במשך כזה 10 דקות על משהו מעניין שקרה לך או סיפור מהחיים שלך
כשעושים את זה טוב זה יוצא ממש מעניין
אורן גל עושה את זה הרבה וממש אוהבים את הסרטונים שלה
ויש גם את רותם קלס שלדעתי עושה את זה טוב, היא לא מאוד מפורסמת אבל אני אוהבת את הסרטונים שלה
אני אישית אוהבת לצפות בסרטוני איפור
אני אוהבת דברים מפחידים, אבל אל תעשי את זה אם זה לא הסגנון שלך
אני גם ממש אוהבת סטורי טיים (ומלא אוהבים)
אשמח לעזור בעיצוב של העמוד (תמונת פרופיל וזה) ובעריכה:)
שואל השאלה:
יש אולי דוגמא למישהו שעשה את זה טוב?
אנונימית