3 תשובות
חח
אני כמעט ואפסול אם מישי *שנמוכה*ממני...
אני כמעט ואפסול אם מישי *שנמוכה*ממני...
לא
כן... אני אוהב נמוכות. כי אני די נמוך אז קל לעקוף אותי.
באותו הנושא: