3 תשובות
וואי דיברתי עם אבא שלי על זה אתמול
ממה שהבנתי ממנו כן
אנונימית
לאף אחד אין אינטרס לתקוף כרגע מדינה אחרת, ברגע שטיל גרעיני אחד ישלח כל העולם יפגע, זה הכל איומים ופוליטיקה. שני הצדדים נפגעים כשטיל גרעיני נשלח.. בגלל זה כל כך שקט מאז מלה"ע ה-2, לא כי אנשים נהיו טובים יותר.
אנונימי
יש לישארל טילים ואם יש לישראל מלחמה טראמפ יבוא, אף אחד לא יתערב או יתחיל מלחמה בשטח ארהב או נגד ארהב כי אז הוא נלחם עם נאטו
בקיצור איראן נלחמת מרחוק עם טילים אבל הם לא יעזו להתקרב עם כוח צבאי הם משאירים את זה לחיזבאללה
אנונימי