4 תשובות
מסכימה איתך
מסכימה איתך, לדעתי יש להן חלק גדול בדבר הזה והן מתמסכנות ומתממות כאילו רימו אותן והן לא ידעו למה הן הולכות, לא אומרת שלאייל גולן אין חלק אבל גם לבנות יש חלק לא קטן בדבר
אנונימית
ברור שהן ידעו מה הן עושות אף אחד לא הכריח אותם הוא לא החזיק בהם .. זה בחירה שלהם מה גם הם נזכרו בזה פתאום..
אולי
באותו הנושא: