התחברות
הרשמה
עדיין חוסמים את הכבישים?
2 ביולי 2019, 19:29
חסימה
כבישים
הפגנות
רררר
2 תשובות
כן
B
Boi21049
כן
M
Miss lili
באותו הנושא:
אתם לא חושבים שהאתיופים חוצפנים שהם חוסמים את כל הכבישים? זה טירוף לדעתי
אתם לא חושבים שהעדה האתיופית גורמים לעוד יותר שנאה כלפיהם בכך שהם חוסמים את כל הכבישים ומתפרעים?
מחבלים פלסטינים רוצחים יהודים בעיקר לבנים כבר שנים רבות , האם ראו אותנו חוסמים כבישים
למה החרדים חוסמים את הכבישים?
זה חוקי ההפגנה הזאת שהאתיופים חוסמים כבישים?
אנשים אני לא מבין למה אנשים חושבים שנכים חוסמים כבישים אז זה בסדר... אבל שחרדים חוסמים אז לא למה זה שונה?
אם אני חוסם מישהו באינסטגרם הוא עדיין יוכל לתייג אותי בתמונה?
אם אני חוסם פה מישהו הוא עדיין יכול להיכנס לי לפרופיל?
אם אני חוסם משתמש הוא עדיין יכול לראות שאני מחובר?
אם מישהו חוסם אותי בוואצפ אני עדיין יכולה לראות תמונה שלו?
אם חוסמים מישהי באינסטגרם ואחרי זה מורידים עדיין נשמר לה השיחות איתנו?