9 תשובות
כריך עם גבינה צהובה ועבנייה
טוסט
זיתים
באסה אבל אני אתגבר
באסה אבל אני אתגבר
שוקולד :|
פלוב, מסוגל לשרוד בלי זה
סלט
שקדי מרק, לא אכפת לי ממש.
דובדבנים אה חבל
אפרסק
באותו הנושא: