6 תשובות
שואל השאלה:
כמו רון נשר למשל
כמו רון נשר למשל
אנונימית
נראלי יותר חמור זה למכור סם, מאשר שימוש עצמי בו.
המשטרה מעדיפה לעצור את מי שמוכר
המשטרה מעדיפה לעצור את מי שמוכר
אנונימית
אולי לא יודעים?
או שכן עושים עם זה משהו ואת לא יודעת
או שכן עושים עם זה משהו ואת לא יודעת
אי אפשר לעצור על החזקה אם יש פחות מ4 גרפ עלייך
1. המשטרה לא רואה כל סטורי שקיים
2. בעיקרון הם יכולים לפתוח חקירה אבל הם סתם עצלנים (ובמקרה הזה טוב שכך. שיתעסקו בדברים יותר רציניים)
2. בעיקרון הם יכולים לפתוח חקירה אבל הם סתם עצלנים (ובמקרה הזה טוב שכך. שיתעסקו בדברים יותר רציניים)
א' כל המשטרה לא מחפשת סטלנים סתם, כל פעם שנעצר אדם שמעשן ומובל לחקירה המטרה של החקירה זה למצוא את הבנאדם שמכר לו ולעצור את הסוחר. רוב המעשנים לא מלשינים אז הם נקנסים, אבל המשטרה לא באמת מחפשת סתם סטלנים.
ב' בישראל יש את חוק האי הפללה שקובע שכל אדם מעל גיל 21 שצורך קנאביס לשימוש עצמי יקבל קנס של 1000 שקל במקום ישר תיק פלילי כמו שהיה לפני הרפורמה הזאת, רק אם הוא יתפס בפעם הרביעית יפתח תיק פלילי. המשטרה לא הולכת לרדוף אחרי סטלנים ולצפות להם בסטורי בשביל קנס של 1000 שקל, זה פשוט לא שווה את הטרחה
ב' בישראל יש את חוק האי הפללה שקובע שכל אדם מעל גיל 21 שצורך קנאביס לשימוש עצמי יקבל קנס של 1000 שקל במקום ישר תיק פלילי כמו שהיה לפני הרפורמה הזאת, רק אם הוא יתפס בפעם הרביעית יפתח תיק פלילי. המשטרה לא הולכת לרדוף אחרי סטלנים ולצפות להם בסטורי בשביל קנס של 1000 שקל, זה פשוט לא שווה את הטרחה