5 תשובות
כן, נמחק גם להם, כמו באינסטגרם. התמונה לא נשמרת בגלריה, אלא אם כן הוא עשה צילום מסך.
אם זה בקטע של לזרום אל תשלחי כלום יש אפליקציה שמקליטה הכל תזהרי
אנונימית
בקשר לזה אני לא יודעת, נראה לי שלא. תנסי ואז תבדקי בגלריה
שואל השאלה:
תודה רבה תודה רבה
וזה לא נשמר בגלריה כמו ווטאצפ נכון?
אנונימית
גם להם, כמו באינסטה