התחברות
הרשמה
סיימתי עכשיו לאכול ואני רוצה לעשות תרגילי אקרובטיקה קצת.. סלטות וכאלה
כמה זמן בערך אני צריכה לחכות כדי שאני לא אקיא?
2 ביולי 2019, 15:14
אקרובטיקה
ארוחת צהריים
תרגילים
2 תשובות
שעה
K
Keep_calm
שעה וחצי שעתיים.
תלוי גם מה אכלת.
I
Its all for the better
באותו הנושא:
סיימתי עכשיו הנוקמים מלחמת אינסוף ואני לא מפסיקה לבכות
סיימתי לקרוא עכשיו אץ הארי פוטר וגביע האש ואני מאוד עצוב בגלל סדריק, מה לעשות?
סיימתי עכשיו מקום שני בפורטנייט ואני בדיכאון, איך להתאושש?
אכלתי תבשיל עם נקניקיות בשעה 7 בערב (קצת לפני סיימתי כבר) סבבה לאכול עכשיו חלב נכון?
אוף אני ממש רוצה שניצל עכשיו עכשיו ואני מתפדחת לשבת לאכול לבד בחוץ:( מה עושים?
ב11:45 סיימתי לאכול בשר ועכשיו 14:04 כמה שעות עברו?
סיימתי לאכול ארוחת מפסקת גדולה עכשיו אכלתי בה קינואה, בשר, שעועית.
עד כמה זה מוזר שרק עכשיו סיימתי לאכול ארוחת צהריים?
סיימתי עכשיו אימון בחדר כושר אבל אכלתי כבר צהריים ואני לא אוכל ערב עכשיו, אז זה טוב לאכול עכשיו? (המשך) תודה לעונים
סיימתי עכשיו ארוחת בוקר, מתי לאכול ארוחת צהריים וערב?
סיימתי לאכול בשר ב16:46 מתי אני יוכל לאכול חלב