11 תשובות
כן, למה לא. קצת חופר לפעמים אבל זה המצב בארץ.
לע
בתנאי שהם מתורבתות ובלי משפטים כמו "לך תגור בעזה אם אתה שמאלני וכו"
לא , לא מבינה מזה אף פעם.
אין טעם
זה יוצר ריבים ושנאה באתר