8 תשובות
לא
את צריכה ללכת לרופא ולעשות בדיקת דם
אולי אם יש לך את תעודת הלידה.
אבל כעיקרון צריך לעשות בדיקות דם ולגלות
תשאלי את ההורים שלך או תבדקי בפנקס חיסונים
צריך רופא
לא, רק דרך בדיקת דם.
לא אומר בוודאות אבל תבדקי אם רשום על זה משו בפנקס חיסוניפ
לא גם אניי מאוד רוצהה לדעת מה שליי
אפשר לבדוק רק בבדיקת דם אבל אל תלכי לרופא כי הוא לא ייתן לך הפניה. רופא נותן הפנייה רק למקרים עם סיבות רפואיות (הריון, לפני השתלה וכו'). מי ש"סתם" רוצה לדעת מה סוג הדם שלו צריך לשלם על בדיקה במעבדות פרטיות.